שיפוץ מוצלח מתחיל באיש מקצוע מוצלח

בטלוויזיה זה נראה מאוד פשוט, תוך יום עבודה יש מהפך. במציאות הדברים קצת שונים. לא ברור לכם מאיפה מתחילים? איך בוחרים את המעצב הנכון? את קבלן השיפוצים הנכון? על מה יש לתת את הדעת ומה חשוב להכניס לחוזה העבודה מול בעלי המקצוע? ממי כדאי לקבל המלצות וממי כדאי להיזהר?

אספנו עבורכם מספר טיפים חשובים שצריך לקחת בחשבון לקראת שיפוץ הבית.

Home Sweet Home.... כל אחד רוצה להרגיש שהבית שלו זה המקום שהוא הכי רוצה לחזור אליו בסוף כל יום ולהרגיש בו הכי חופשי, בטוח ונעים. לכן אך טבעי שכל אחד ירצה להשקיע, לסדר ולארגן את הבית שלו בצורה שהכי נעימה ונכונה עבורו.

 

אתם רוצים לעשות שינוי שיכניס אנרגיה חדשה לבית, הקדשתם לא מעט מחשבה, אספתם רעיונות מאתרי האינטרנט, מקטלוגים, מתכניות עיצוב בטלוויזיה ואתם יודעים בדיוק מה אתם רוצים.

 

זה הזמן לבחור בעל מקצוע

שיפוץ הבית הוא תהליך יקר לכן המטרה העיקרית היא שיהיה כמה שיותר נכון ומדויק ויוכל לשמש למשך שנים רבות.

 

התהליך לא פשוט, הרבה בלאגן, לכלוך ורעש ולעיתים "הפתעות" לא צפויות שפתאום מתעוררות תוך כדי התהליך. אבל זכרו מדובר בפרק זמן מוגבל וזה למטרה טובה!

 

עבור רובנו מדובר בתחום לא מוכר לכן אין לנו ברירה אלא לסמוך על המעצב /קבלן השיפוצים שבחרנו. זו בדיוק הסיבה שהבחירה שלנו צריכה להיות נכונה ומושכלת. בעל המקצוע צריך להיות מקצועי, אחראי ואמין.

 

מקצועיות
בצעו סקר שוק, תשאלו חברים, תבררו אצל אנשים שכבר עברו שיפוץ עם אותו בעל מקצוע, קבלו המלצות ממקור ראשון.

קבלן שיפוצים מקצועי הוא כזה שיחתום אתכם על הסכם / חוזה מראש. שידע להגיד לכם בדיוק מה מצפה לכם וכמה זה יעלה לכם.

קבלן שיגיד לכם "אל תדאגו יהיה בסדר..." שם בדיוק אתם צריכים להתחיל לדאוג, ותהיו בטוחים שיצוצו "הפתעות" לא צפויות שיעלו לכם עוד הרבה כסף.

 

  לפעמים הזול יוצא ביוקר  - אל תסמכו על חאפרים. 

 

אחריות

בעל מקצוע אמין ואחראי הוא זה שיישא במלוא האחריות לכל סוגי הנזקים ותאונות העבודה שיכולים להיגרם במהלך השיפוץ.

מחובתכם ובאחריותכם לוודא בזמן חתימת החוזה שלקבלן יש רישיון וביטוחים מתאימים, כמו ביטוח צד שלישי, חובות מעבידים, עבודות קבלניות, מבנה, תכולה ועוד.

 

בעל מקצוע רציני יקדיש עבורכם זמן לביקור התרשמות וייתן הצעת מחיר כתובה ומפורטת. אל תקבלו הצעות מחיר בטלפון, גם אם היא נשמעת לכם זולה ומשתלמת.

 

זיכרו שהזול לפעמים יוצא הרבה יותר יקר! אם הוא לא באמת רואה על מה מדובר, הוא לא באמת יכול להעריך את התקציב וזמן העבודה ואז יצוצו התוספות.

 

גם אחרי שקיבלתם הצעת מחיר מסודרת מבעל מקצוע ואתם יודעים לקראת מה אתם עומדים, כדאי  לבדוק אופציות נוספות ולקבל עוד הצעות מחיר, על מנת שתוכלו להשוות ולבחור את מי שנראה לכם הכי הוגן.

 

גם כשהחלטתם עם מי אתם רוצים לעבוד, זה בסדר ורצוי לבקש לראות עבודות שלו ולשמוע המלצות מלקוחות קודמים.

 

שיפוץ טוב מתחיל באיש מקצוע טוב. לכן עשו בחירה מושכלת.

בעל מקצוע טוב ואמין הוא זה שיבטיח וגם יעמוד בתקציב מוגדר מראש ובלוחות זמנים.

 

שיהיה בהצלחה!